Dokumenty wymagane do ponownej rejestracji jako bezrobotny

Dokumenty niezbędne do ponownej rejestracji:

  • Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem np. paszport wraz z zaświadczeniem o zameldowaniu,
  • Dokumenty dotyczące zmian zaistniałych pomiędzy rejestracjami:
    • świadectwo pracy,
    • zaświadczenie z wykonywanej umowy o dzieło,
    • zaświadczenie z wykonywanej umowy zlecenie,
    • decyzja o wyrejestrowaniu działalności gospodarczej, jeżeli ktoś takową prowadził,
    • zaświadczenie z ZUS-u o opłacanych składkach na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy, jeżeli była prowadzona działalność,
    • zaświadczenie z ZUS o okresie pobierania świadczenia chorobowego z wykazaną podstawą wymiaru tego świadczenia, jeżeli po zakończeniu pracy osoba przebywała na zwolnieniu lekarskim,
    • zaświadczenie z ZUS o okresie pobierania zasiłku macierzyńskiego z wykazaną podstawą wymiaru tego świadczenia, jeżeli po zakończeniu pracy osoba przebywała na płatnym urlopie macierzyńskim.
Strona dodana przez: Agencja Interaktywna Hulio (2012-09-11 08:32:36) , zredagowana przez: Aneta Sielezin (2013-10-22 09:20:03)